Thursday, September 16, 2010

...AzaM BarU AkU...

raye sudah lps... ok ler raye tahun nie... meriah ar gak... duit raye pon dpt, walaupon dh besar... bnyk gak... paling bnyk aku dpt rm50... huhuhu... bnyk tu... family pon semua ada blik... best ar dpt raye ramai2...

tp sesuatu yg telah mengecewakan diri aku, iaitu aku sendiri... berat badan aku telah mencapai 70kg... terlalu bnyk no itu... waaaaaaaaaaaaaa... aku x percaya... kali nie, aku x leh hangat2 tahi ayam ag... aku kena kuatkan semangat untuk turunkan berat badan... nnti x de siapa ag yg menrendahkan aku... sepanjang raye nie, semua org yg aku jumpa dah mengatakan yg aku dah gemuk, besar, berat n bnyk ag.... aku kecewa... kecik hati... huhuhuhu...

aku kena kuatkan semangat... harap kawan2 membantu aku... aku lakukan ini, utk diri aku n utk org yg aku sayang... harus kuatkan semangat... gambate2... cayoik2... kau boleh lakukan faris... hahahahaha... hope everybody will support me... yeahhhhhhhhh....

1 comment: